onsdag 28. april 2010

Om friidrett og alt anna

Først til Inger-Lise som spurte om scrapboka jeg lagde til vertsfamilien(og som fikk meg til å føle meg bittelitt viktig-takk for det!). Jeg hadde med fakta om Norge, innbyggertall og alt det der. Husk at vertsfamilien din sikkert kommer til å vite like mye om Norsk kultur som vi vet om Usbenistansk kultur, så ikke glem ting som du tror er opplagt! Matkultur, 17. Mai tradisjoner, høytidstradisjoner og andre ting som er typisk norsk. Jeg hadde en liten ordliste med setninger som "jeg elsker deg", vaffeloppskrift og bilder av meg selv og familien. Norsk natur!: Bilder av fjorder, fjell og isbreer er mer eksotisk enn du tror! Skriv også litt om byen du bor i sånn at vertsfamilien din kan ha en idè om hvordan du lever i Norge. Jeg har planer om å plukke ut noen bilder fra oppholdet mitt her og fullføre scrapboka for jeg lot noen sider være blanke, men jeg har ikke fått tid til det enda!

Ja, innlegg om dagene vi hadde i Seattle kommer snart, men det var 3 travle dager som vil ta mer tid å fortelle om enn jeg har tid til akkurat nå. Men kan fortelle litt om The Life.

Har vært på friidrettslaget siden Mars og har det utrolig gøy! Jeg støter kule, diskus og springer 400 meter og 4x400 meter stafett. Vi har trening hver dag og vanligvis friidrettsstevne en gang i uka og på lørdager. Ganske harde treninger. I dag sprang jeg omtrent 8 kilometer, bare for å gi dere en idè! Må legge is på leggene hver kveld for å holde dem gående, men i det minste er jeg i mitt livs beste form (?) og finværet gjør sitt for å få litt farge på vinterhuden :)


Hver fredag er det "Track BBQ Friday" der hele laget samler seg og griller og koser seg. Utrolig kjekt!

Ellers nermer deg seg prom, og jeg har endelig fått kjolen min. Hadde det ganske gøy med å prøve kjoler med Cassie og mammaen hennes. Endte opp med en ganske lett, tynn kjole, for jeg har lyst å ta den med meg hjem, men jeg er veldig fornøyd med den!

Meg og Cassie!

Vet at noen av dere kommer til å like dette bildet veldig godt, siden stor rosa ballkjole er meg;)

Kjolen jeg endte opp med. Bildet er veldig dårlig og fargen ser ikke riktig men det er det eneste jeg har.

Skulle gjerne skrevet mer, men jeg er utrolig trøtt og klokka er 9, som her betyr leggetid. Bare å stille spørsmål hvis det er noe dere lurer på!

6 kommentarer:

  1. Speechless. Rosa kjole. Neineineineinei. Baaad!

    SvarSlett
  2. Takk takk !! :):)

    SvarSlett
  3. Fine bilder :) Du skriver veldig bra, og mye interresant, siden jeg skal være utvekslingsstudent neste år. Fin blogg :)

    SvarSlett
  4. SV: To your information, i wasn't me who crashed into someone. They kræsja inn i meg. Bakfra.

    Og det er derfor vi passer så godt i lag. Vi kommer til å ende opp rare og gammle, men ilag!

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.