onsdag 2. juni 2010

What's new?

Beklager paa det sterkeste at jeg ikkehar skrevet innlegg paa over en maaned! Har egentlig ikke tid naa heller, men det er bedre enn aa gjoere lekser!

Siden slutten av april har jeg:

- Blitt "inducted" i the National Honor Society. En veldig formell seremoni. Man maa ha gode karakterer og vise lederskapsevne, karakter og at man er aktiv i gode formaal for aa bli med i NHS.

- Vert i NYC! Tok en buss rundt om kring og saa forskjellige steder. Sjukt kult!

- Gaatt til sectionals for friidrett for diskos, kulestoet, 400m og 4x400m. Fikk 7 plass i kulestoet! Naa er friidrettssesongen over og jeg kan slappe litt mer av! Sesongen har gitt meg mange gode venner, god kondis og en fantastisk brunfarge!

- Vert i et fear factor bursdagsselskap og drukket ham-and-cheese-and-punch smoothie, kutunge og biller og larver(toerka!). Var ikke saa veldig lysten paa mat etter det, men det var goy!

- I morgen skal jeg paa min foerste fotballtrening med et sommerlag. Skal bare trene med dem for jeg kan ikke spille kamper, men jeg gleder meg til aa spille igjen!

- I dag dro jeg med noen venniner paa en veldig spontan make-over for prom. Fikk manikyr, pedikyr og voksa augenbryna. Kanskje litt ulikt meg, men utrolig kos!

- Hver fredag har det vert track BBQ fridays. Hele friidrettslaget har samla seg og grilla. Utrolig koselig:)

- Spilt min foerste konsert som trombonespiller. Memorial day var paa mandag saa vi spilte nasjonalsangen og greier! Lata som jeg spilte mesteparten av tida, men traff noen noter!

Sikkert masse mer jeg kunne skrevet men dette er det jeg kommer paa akkurat naa!

Foeler at alt gaar saa sinnsykt bra naa! Begynner aa bli skikkelig gode venner med folk og har alltid noe aa gjoere. Bare denne helga var jeg med 4 forskjellige vennegjenger og koste meg like mye med alle de forkjellige folkene. Kan ikke fatte at jeg bare har en maaned igjen og at jeg endelig skal hjem til Norge. Sadhappy, happysad. Prom er paa loerdag saa det skal bli interessant!

5 kommentarer:

  1. Eg vil sjå masse blider!!
    Om 10 dager reiser eg heim igjen. Det er vedlig merkelig! Då er eg ikkje lenger ein utvekslingsstudent :O Loss of identity! Vi må ha utvekslingsstudent dag(er) når vi er begge heime, slik at vi kan vere rare ilag!

    SvarSlett
  2. Høres gøy ut med grilling hver fredag! hehe. Kos deg på prom da :)

    SvarSlett
  3. Endeleg!!
    Med bare 25 dagar, 15 timar og 30 minuttar igjen for mottakinga her heime, bør vi vel starta innkjøp av Tranquilisers. Vi får neppe alt vi treng å ha med berre eit apotekbesøk.
    Elles er det vel berre normalt at eit medlem av the National Honor Society tek seg tid til å voksa augnebryna.
    Arvid

    SvarSlett
  4. Det er bare så sjuuukt (nå var jeg moderne)gøy å høre om alt det fantastiske du er med på. Jeg forstår godt at hjemreisedagen blir happysad, sadhappy. Godt at du får akklimatisere deg litt på musikkfestivaler i inn- og utland før det er norsk hverdagsliv igjen til høsten. Klem fra mamma.

    SvarSlett
  5. Snart er du endelig heima hos oss igjen! Gleder med som ein unge til å se deg igjen! <3 Og Amalie, eg trur ikkje dåkke treng å være aleina for å være rar, for det er vi heile gjengen! Hehe. :)

    Glad i deg <3

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.