onsdag 24. mars 2010

Bursdag - Surprise!

Beklager for fraveret paa bloggen, men det har vert travelt i det siste. Jobba med selvbiografien vi holder paa med i engelsken hele forrige uke, men naa er jeg endelig ferdig!

Saa til den stoerste happeningen i mitt liv den siste tiden; bursdagshelg!

Overnatta hos Ashley fra Loerdag til Soendag, saa hun, Mary og jeg lagde en fantastisk bursdagsfrokost. Gikk hjem og litt seinere kom Katie og plukka meg opp og planen var at vi skulle til Albany og shoppe og se en film paa kino, men saann blei det ikke.

Plutselig satt jeg i en bil med Chelsea, Gabby, Katie og Taylor, uten noen anelse om hvor vi skulle eller hva vi skulle.

De tok meg med til Albany der vi moette Max, Nate B, Nate R, Brad, Doug og Cassie og gikk og spiste paa The Cheese Cake Factory som er en sjukt fin restaurant (selv om det ikke hoeres saann ut), med himmelsk ostekake! Var veldig overraska og imponert over at de hadde klart aa holde det skjult for meg. Fikk mange fine gaver ogsaa, men overraskelsen var uten tvil den beste gaven jeg fikk! Kan fremdeles ikke tro at de gjorde det for meg!

Tok uheldigvis ingen bilder, men jeg har et bilde med kaken som vertsmor lagde til meg:

18 aar og 8 dager!!

2 kommentarer:

  1. Eg deler ikkje poelse med noken.

    SvarSlett
  2. Sv: Det var utrulig frustrerande. Men eg hadde no noken gode spørsmål og svar som han ikkje kunne svare eller finne eit motarrgument. Det var vedlig gøy å sjå ein voksen mann begynne å svette på den måten ;)

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.