lørdag 13. mars 2010

13. Mars - Bestevenner

Verdens vakreste vesen fyller 18 i dag! Og det gjoer meg veldig trist at jeg ikke er hjemme og kan feire med henne som jeg har gjort gjennom hele barndommen.
-Bowlingbursdag
-Badebursdag
-Pysjamasparty
-Klassefest
-Bad taste party
-Fusa bursdag
-SUPRISE PARTY!!
+ andre parties :)

Herregud saa mange gode minner jeg har med Helene! Gleder meg til Mallorca og Malakoff i sommer, med henne og 4(+2) andre fantastiske folk!

I morgen blir jeg 18 og jeg bryr meg overraskende lite for aa vere helt aerlig, men tror det skal bli en bra dag:)

Gratulerer med dagen Helene!


2 kommentarer:

  1. Her i gamlelandet går vi no over frå 13. til 14. mars.
    Ein stor merkedag. Vi startar feiringa av Hallgjerd sin 18-årsdag. Vi startar med ein frisk kopp til kvar.
    Gratulerer med dagen og hipp hurra for deg som vi alle er så glade i!!!!!
    5 på Haugsneset som har sendt gåver og pengar.

    SvarSlett
  2. Hallgjerd jeg savner deg sånn!<3 gleder meg til å gi deg en stor klem når du kommer tilbake til Norge.

    Din søster

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.