fredag 16. april 2010

Sorry

for fraveret. Og for at jeg teaser dere litt med dette innlegget som ikke er et innlegg men en unnskyldning.

Jeg har det fantastisk og har alt for mye aa gjere og alt for mye aa fortelle.

Siden sist har jeg vert i Bosten, Seattle og San Juan Islands. Men de fortjener egne innlegg.

Imorgen skal jeg vere hele dagen i barneskolen med Science club(veit, sjukt nerdete!), og ha eksperimenter med ungene. Skal nok bli kjekt!

Seinere er det BBQ med friidrettlaget og paa Loerdag har vi vaart foerste friidrettsstevne. Hadde aldri trodd jeg skulle bli med paa noe saant!

Soendag skal jeg dra aa plukke opp prom kjolen min!

Bare nesten et innlegg! Nesten.

3 kommentarer:

  1. Takk og takk!
    Kjekt å høre om alle aktivitetene! Godt at du har rikelig erfaring med barneskolebarn!
    Lykke til på stevnet! Eivind hoppet 160cm i høyde i går! og Rannveig har klart skolens Iron Man - døgn! Bare til inspirasjon!
    Gleder oss til innlegg om turene!! Klem.

    SvarSlett
  2. Høres ut som at du koser deg! Miss you <3

    SvarSlett
  3. Jeg leste at du lagde en scrapbook om norge og deg selv før du reiste til usa. Det syns jeg var en veldig god idè! Men jeg lurer bare på hva tok du med om norge? Vil du gi meg noen tips? Er det masse bilder du selv har tatt av norge i den ol? :) På forhånd takk!

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.