onsdag 27. januar 2010

Livet er basketball

(om basketball er livet kan diskuteres, men det er veldig kjekt!) sånn er det når man spiller varisty sport. Enten er du med og stiller opp til 2 timer trening hver dag og kanskje en time med film etter det, hver eneste dag, ellers så rykker du ned til Junior Varsity. Her er noen bilder:

Nasjonalsangen. Noen ganger på tape, andre ganger live!

Klar til å gå inn på banen mot Sharon Springs sist fredag. #23, meg og Air Jordan!

Action

Utrykket mitt når jeg snur meg og ser Mr. Rockwell som holder opp et skilt som sier: "Jeg vil ha øl". Den mannen er hysterisk morsom.

Foul shot. Gikk ikke inn, men jeg scorte en basket tidligere i kampen! Alle var sjokka, som alle andre ganger når jeg gjer noe riktig. Fort Plain cheerleadere i bakgrunnen.

Seierssmil. Vi vant over Fort Plain, erkerivalen, med 10 poeng eller noe sånt! Klar til å se guttene knuse dem også.

2 kommentarer:

  1. Ser kjempe gøy ut!:)

    SvarSlett
  2. Ta med deg Mr. Rockwell til Norge. Den mannen har eg lyst til å møte :D

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.