søndag 31. januar 2010

AFS weekend & Winterball

Torsdag: Vi skulle egentlig ha internasjonal middag, men fordi det kom en snoestorm maatte vi utsette det til Fredag. Masse kaos naar vi proevde aa finne ut hvem som skulle komme til AFS-weekend paa skolen min, men til slutt endte det opp med at Ting Ting fra Thailand og Lynn fra Sveits kom. Claire fra Australia, Katrine fra Danmark og Robin fra Tyskland kom dagen etter.

Lynn, som bodde hos Max i helga, meg, Max, Doug og Nathan dro til Johnstown og spiste middag paa en kinesisk buffet. NAM!

Fredag: Holdt presentasjoner om Norge i forskjellige klasser. Etter skolen begynte vi paa internasjonal middag. Jeg lagde risengrynsgroet og klippekrans. Sykt masse god mat!Meg og Lynn fra Sveits

Ting Ting fra Thailand, Katrine fra Danmark, Katie og Kelsey

Saa spilte jeg basketballkamp mot BKW som vi leda hele veien, men tapte til slutt.

Etter kampen dro hele international club og utvekslingsstudentene og bowla. Glow-bowling. Det var kjekt!



Loerdag: Dro tidlig med Dana for aa se Aiden (vertsnevoe) spille basketballkamp. Seinere kom Doug, Max og Lynn over en liten stund. Max og Doug dro igjen og meg og Lynn gjorde oss klare for Winterball, som er nesten like stort som Prom bare litt mer uformelt.


Max kom og henta oss litt senere og vi dro til Chelsea og spiste kjempegod middag. Rundt 8 dro vi ned til Winterball. Danset nesten hele kvelden og det var kjempegoy!


Chelsea, Max og Ryan
Cassie og meg

Rundt klokka 10 var det kaaring av "the Court"; en jente og en gutt fra hvert klassetrinn, som er blitt stemt fram av klassetrinnet dem gaar i. Gjett om jeg ble overrasket naar jeg ble kaaret til Queen! Taylor Macci ble King ogsaa maatte vi danse og bli tatt bilde av. Saa Amerikansk!



Idag hadde vi avskjedsfrokost med alle utvekslingselevene og vertsfamiliene. Det var kos:) Ting Ting, Katrine, Meg, Lynn, Robin og Claire

Utrolig kjekk helg, selv om bare 5 andre utvekslingsstudenter kom!

4 kommentarer:

  1. Du ser litt muskelbunt ut Hallgjerd! Ser ut som om basketballen har satt sine spor ;)

    SvarSlett
  2. Kult at du ble kåret til Queen da!
    Ser ut som du kose d der borte :)

    SvarSlett
  3. Nice, dronning å greier!
    Når kommer bilde av deg og kongen då?

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.