tirsdag 9. februar 2010

AFS weekend at Greenwich

Noe av det goyeste jeg gjoer her borte er aa dra paa andre skoler paa AFS weekends der jeg kan henge med de andre utvekslingstudentene. Vi har blitt som en familie, og det er utrolig kult aa vite at jeg naa har venner fra hele verden: Thailand, Tyskland, Sverige, Danmark, Spania, Belgia, Sveriga, Australia, Argentina, Sveits, den Domenikanske Republikk, Italia og ikke minst USA.

I helga var jeg i Greenwich. Bodde hos en familie som bestod av en jente paa 14, en gutt paa 10, mor, far, en skilpadde uten navn og hunden Blue. Kjekt aa faa en annerledes opplevelse, men etter en helg med fjortisfakter er jeg ganske glad for at jeg er enebarn dette aaret.
Vertsfamilien for helga

Fredag var vi i forskjellige klasser og holdt presentasjoner om Norge. Seinere dro vi og saa basketballkamp.

Loerdag samla alle seg hos Tristan fra Tyskland og vi spiste godis og spilte Mario Wii. Seinere dro vi til The Fun Spot der det var ubegrensa rulleskoyting, Laser Tag, Pizza og brus. Kjekk kveld.


Ting Ting, Meg og Mind. Thaifolk er saa livlige og soete, frister aa ha en fra Thailand som utvekslingsstudent! Mamma?

Soendag dro jeg i en baptistkirke med moren Michelle og Noah paa 11, som skulle lese hoyt fordi han var i speideren. Likte baptistkirka mye bedre enn vanlig kirke, og det var paa grensen til aa ikke vere kjedelig. Presten var mer en blanding mellom prest og stand-up-komiker, og sammenligna historier fra bibelen med vannmeloner, brukne bein og appelsiner. Vi hadde en hilserunde og alle som hadde gleder eller bekymringer delte dem med hele kirken og sangene var skikkelig gladsanger! Snakka med presten etter gudstjenesta og ho sa at soennen hennes sa at norske jenter var de peneste i hele verden. Ta den alle Nordmenn!

Seinere dro vi til et skianlegg paa snowtubing. En egen heis som tok oss og snowtuben opp bakken. Genialt, og sjukt goy! "Race of the Nations" Etter det dro vi til skolen og hadde potlock lunch.

Katharina fra Tyskland og Lukpad fra Thailand.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noko vetigt, din slaur.