søndag 11. juli 2010

Hjemme!

Det er rart å være hjemme. Føler meg tom, letta, annerledes, trist, glad.. ja, dere skjønner tegningen! Det er selvfølgelig godt å se venner og familie igjen da!

Vet ikke helt om noen leser bloggen fremdeles, siden jeg sviktet den veldig en periode, men jeg har fått et spørsmål fra en framtidig utvekslingsstudent. Alltid koslig :)

Gavetips til folk som reiser ut:

Jeg lagde en scrapbook, med litt informasjon om meg selv, familien min og stedet jeg bor. Mesteparten av boken var om Norge; tradisjoner, fakta, ting som er typisk norsk og litt språk. Jeg lot noen sider i boka være tom og fylte dem med bilder og minner som jeg hadde sammen med vertsfamilien. Jeg ga også selbuvotter (veldig populært), en ostehøvel og melkesjokolade.

Gled deg masse til å reise Maria! Du har mye gøy framfor deg. Håper du får et fantastisk år i NY! Og, jeg er veldig nysgjerrig på hvor du skal:)

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg er fortsatt innom bloggen din! Syntes det er gøy at de som har kommet hjem igjen fortsetter å blogge :)
    Men jeg lurer på en ting; hva syntes du om AFS? :)

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.