tirsdag 13. juli 2010

AFS praise

Frk Anonym lurer på hva jeg synes om AFS, så her kommer det:

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med organisasjonen. Jeg skal ikke rakke ned på andre organisasjoner, men jeg har hørt at AFS tar best vare på studentene sine. Det har mye å gjøre med at de har mye erfaring og at mesteparten av arbeidet som blir gjort blir gjort frivillig. AFS er ikke, som mange andre organisasjoner, ute etter å tjene penger på å sende ungdommer til utlandet, men jobber for at mange unge skal få en god opplevelse.

Ikke en eneste gang følte jeg meg utrygg eller alene gjennom året, og jeg stolte på at hvis jeg fikk problemer var det noen der som ville hjelpe meg. Det som også er bra med AFS er at du får bli i USA til slutten av Juni. Mange andre organisasjoner sender studentene hjem mye tidligere, og da går man glipp av en del. Du tenker kanskje nå at du vil være klar for å reise hjem ganske tidlig, men når du er der føles det ikke sånn!

Det mange ikke liker med AFS er at de ikke tillater at man tar førerkort eller øvelseskjører der nede, men det ser jeg på som bare en liten detalj som blir uviktig iforhold til det å føle seg trygg.

Alle leire jeg har vært på med AFS har vært utrolig bra og, men selvfølgelig kommer det veldig an på lokallaget der du kommer.

Kan absolutt anbefale AFS, som du sikkert skjønner:)

1 kommentar:

Skriv noko vetigt, din slaur.