tirsdag 15. juni 2010

Prom

Prom var saa Amerikansk som man kan tenke seg! Men det var veldig goy!


Vi moettes i en park for aa ta bilder, men det begynte aa lyne og tordne og regne saa alle maatte loepe til bilene. Sprinting i hoye heler og ballkjole var en interessant opplevelse!


Mary, Cora, Katie og meg :)

Naar vi kom til Brad sitt hus var vi alle klissvaate. Flott start!


Saa dro vi (David og Gabby, Brad og Mackenzie, Emily og Max) til Doug sitt hus og spiste middag og tok litt flere bilder. Det var kos.

Doug og Halli. Alle parene gir hverandre blomster!



Saa dro vi til Coronation paa skolen. Alle parene gikk ut paa scenen en og en. Var helt sykt mange folk som kom for aa se, og naar vi kom ut paa scenene begynte alle aa klappe og skrike! Var ikke helt forberedt paa det! Saa ble King og Queen og court krona. Jeg var i court, som jeg fremdeles ikke er helt sikkert paa hva er.


Saa dro vi ned til biblioteket der prom var. Dekorasjonene var utrolig kule! Temaet var 1920. Dansa en del og satt ute i den nydelige hagen som var der.

Etter prom var det post-prom som gaar fra 12-6 om morningen! Gikk hjem og tok av ballkjolen og tok paa bikini og behagelige kler. Post prom bestod av:

-Sjukt mye god mat!
-Laser Tag
-Jobba i The Dunking booth, folk kasta paa en blink og hvis de traff ble jeg kasta i vannet. Var faktisk sjukt goy!
-5 forskjellige hoppeslott, blant annet en boksering. Utrolig artig!
-Basseng
-En gigantisk vannsklie ute paa gresset
-Easter egg hunt, der man kunne vinne opp til 100$! Fant uheldigvis ingen egg..
-Forestilling med en synsk mann. Han var veldig overbevisende!
-Premieutdeling til alle som var der! Jeg vant hoytaler til ipoden min som er verdt rundt 400 kroner!

Post-prom var uten tvil det kjekkeste!

2 kommentarer:

  1. Så gøy:D og så fin kjolen din va<3
    Savne d!<3

    SvarSlett
  2. åååee.. Så kjekt :) Du var døds fin :) :*
    Gleder meg til du kommer hjem nå halsk, er ikkje så lenge til no :D
    Elin

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.