tirsdag 22. juni 2010

Life

Hadde egentlig planer om å skrive et inlegg om hva jeg har drevet med den siste tiden, som er veldig masse, men jeg utrolig liten tid. Idag har jeg pakking og graduation parties og i morgen reiser jeg! Men her er noen få bilder..


Dana tok meg med på Tractor Pull and Antique tractor show. Tractorer fra 20 tallet, og helt enormt med folk!


Dana fikk meg til å gå opp på favoritttraktoren hans.



Zach(bilde), Max, Emily, Doug og jeg dro og så Toy Story 3. Sjukt bra film! Utrolig morsom.
Gammel traktor

Cora, Mary, Katie og meg dro på shopping.
Har tilbringt masse tid ved The Devils Hole. Her hopper David fra den store steinen.

Utenom dette har jeg:
-Graduata! (Bilder kommer kanskje når jeg kjeder meg og venter på flyet eller noe)
-Lagd kjøttkaker i brun saus, erterstuing og poteter og vafler til dessert med Doug, og det blei utrolig vellykka!
-Vært i utrolig mange graduationparties og spist utrolig masse mat.
-Hatt graduationparty, vi hadde volleyballnett oppe, hesteskokasting og masse mat. Ca 70 folk kom og jeg fikk mange fine gaver! Utrolig gøy dag.
-Vært i Cooperstown, The birthplace of baseball. Koslig liten by.
-Kost meg.

Ser dere snart folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noko vetigt, din slaur.