fredag 26. februar 2010

Saann ellers

beklager jeg for fraver paa bloggen, mye aa gjere(litt hvertfall), og mye OL som maa foelges med paa! De siste ukene har jeg:

- Hatt seniorkveld med basketen: Vi (3 seniorer) fikk blomster, og vi fikk starte kampen. Jeg hoppa for ballen(eller hva man kaller det), og fikk spille meir enn vanlig. Kjekt.

- Var jeg paa rulleskoyter med David, Doug, Max og Kristen. Saann typisk amerikansk; rollerblades med 4 hjul, diskokule i taket, og blinkende lys. Rulleskoyter med fire hjul er faktisk sjukt mye vanskeligere enn dem med tre!

- Er basketballsesongen snart over og friidretten begynner!

- Har jeg hatt en snowday og i dag fikk vi gaa tidlig hjem fra skolen og jeg slapp trening pga at vi fikk saa mye snoe. Digg!

- Fikk jeg en veldig koslig telefon fra jentene midt i basketballtreningen. "Heiii Hallgjerd, vil du vere med til Mallorca i sommer, vi bestiller billetter no, saa vi maa liksom viitee...!" Blei ganske satt ut naar jeg maatte begynne aa snakke norsk midt blant alle paa laget, men jeg sa selvfoelgelig ja til og bli med, og kunne ikke slutte aa smile resten av treningen.

Sikkert mye annet jeg kunne fortalt, men kommer ikke paa noe akkurat naa! Spoer spoersmaal eller noe, jeg vet ikke hva dere vil vite!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noko vetigt, din slaur.