lørdag 13. februar 2010

Gore!

Det er vinterferie i Canajoharie, eller det vil si, vi har en veldig lang langhelg. Saa i gaar dro jeg med Ian(svigersonen til min vertsmor) og hans datter Katie til Gore Mountain, som er en av de stoerste skianleggene her.

Og det var GIGANTISK. Fordi vi kom paa en torsdag som egentlig ikke er en del av de fleste skolene sin ferie, var det nesten ingen folk der, saa vi hadde bakkene nesten for oss selv. Utrolig goy aa staa paa ski igjen! Katie var en racer paa snowboard, saa jeg foelte meg litt dum naar jeg hang etter, men jeg er vant til det naar det kommer til ski. (ikke sant Eivind og Rannveig, OG Arild?)




Stolheis der du kan ta av skiene, og sitte i en oppvarma liten gondola med vakker utsikt? Ja takk!

2 kommentarer:

  1. Tenker det var deilig å kjenne snø under ski , tross alt! Jeg synes at Katie likner sånn på Kate, men jeg skjønner jo nå at de faktisk ikke er biologisk i slekt. Morsomt! Vi gått på ski rundt hele Ulvenvatnet i dag, og i går, og har tenkt det samme i morgen! Rett og slett fantastisk! Klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. så ut som et fett trekk;)

    SvarSlett

Skriv noko vetigt, din slaur.